فروش ویژه آبکش سینک جادویی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فروش ویژه آبکش سینک جادویی
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 625
نویسنده : امیررضا بشیری

فروش ویژه آبکش سینک جادویی 

  فروش ویژه آبکش سینک جادویی با قیمتی کاملا اقتصادی و ارزان ,ما دراین وبلاگ بهترین و متنوع ترین محصولات را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از فروشندگان برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما عزیزان با امنیت فراوان در تحویل محصول به شما جمع آوری شده است . از خرید خود از این وبلاگ خریدکالا کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.



آبکش سینک جادویی، جنس استیل و بسیار با کیفیت. قابل استفاده روی لگن سینک. قابل شستشو در ماشین ظرف شویی. مناسب برای شستن میوه و سبزیجات و ظروف کوچک ...
آبکش سینک جادویی محصولی خاص با کارایی بالا بوده که مورد استفاده در هر خانه ایی می تواند باشد. خانم های گرامی موقع شستن ظرف یا میوه یا تمیز کردن ماهی و ... فقط کافیست این محصول را بر روی سینک آشپرخانه پهن کنید. بعد از خشک شدن میوه یا ظروف می توانید محصول را به راحتی تا کرده و جمع کنید. این محصول از استیل ضد زنگ تهیه شده و بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 20000 تومان 



:: برچسب‌ها: فروش ویژه آبکش سینک جادویی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: