فروش ویژه دستگاه دلمه پیچ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فروش ویژه دستگاه دلمه پیچ
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 649
نویسنده : امیررضا بشیری

فروش ویژه دستگاه دلمه پیچ 

   فروش ویژه دستگاه دلمه پیچ با قیمتی کاملا اقتصادی و ارزان ,ما دراین وبلاگ بهترین و متنوع ترین محصولات را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از فروشندگان برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما عزیزان با امنیت فراوان در تحویل محصول به شما جمع آوری شده است . از خرید خود از این وبلاگ خریدکالا کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.




دستگاه دلمه پیچ، وسیله ای فوق العاده برای آشپزخانه. در عرض چند ثانیه دلمه هایی زیبا و یکنواخت درست کنید. دارای برگه راهنمای فارسی. بهترین هدیه برای کد بانوی ایرانی...
دلمه پیچ تک برای پیچیدن فانتزی دلمه، درست کردن غذاهای فانتزی، شیرینی، لازانیا، پیراشکی، رولت و ... می باشد. با کمک این وسیله می توانید به راحتی غذاها و شیرینی هایی درست کنید که نیاز به لوله شدن و ساندویچ شدن دارند. این وسیله نیاز واقعی هر آشپزخانه و هر آشپز خوش سلیقه ای است که به زیبایی غذاها و شیرینی هایش اهمیت می دهد. کافیست خمیر یا برگ مو را با اندازه مشخص در دستگاه گذاشته و اندکی از موادی که میخواهید دلمه یا ساندویچ و حتی شیرینی شوند را در آن بریزید و با یک حرکت در کمتر از یک ثانیه دلمه یا ساندویچ رول شده خود را تحویل بگیرید. این وسیله بی نیاز از برق و باطری می باشد و امکان شستشوی آسان از ویژگی های دلمه پیچ تک می باشد.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 29500 تومان 



:: برچسب‌ها: فروش ویژه دستگاه دلمه پیچ ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: