فروش ویژه مجموعه فون و بک گراند آتلیه عروس و داماد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فروش ویژه مجموعه فون و بک گراند آتلیه عروس و داماد
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 696
نویسنده : امیررضا بشیری

فروش ویژه مجموعه فون و بک گراند آتلیه عروس و داماد 

  فروش ویژه مجموعه فون و بک گراند آتلیه عروس و داماد  با قیمتی کاملا اقتصادی و ارزان ,ما دراین وبلاگ بهترین و متنوع ترین محصولات را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از فروشندگان برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما عزیزان با امنیت فراوان در تحویل محصول به شما جمع آوری شده است . از خرید خود از این وبلاگ خریدکالا کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.



مجموعه فون و بک گراند آتلیه عروس و داماد کاملا لایه باز با فرمت PSD. شامل 60 فایل با کیفیت عالی 300 DPI، مخصوص آتلیه هایی که می خواهند کارهای بروز و شیک را با سرعت بیشتری طراحی کنند، دارای مجوز وزارت ارشاد ...
این محصول به گونه ای تولید شده است که شما می توانید اجزا و لایه های آن را ویرایش و یا با هم ادغام نمایید و برای خودتان بک گراند های زیبایی را در محیط نرم افزار فتوشاپ ایجاد کنید.
کافی است فایل را در محیط فتوشاپ باز نموده و تصاویر دور بری شده خودتان را در محیط این فایل جانمایی کنید. در این محصول تعداد 60 بک گراند با کیفیت عالی 300 DPI در قالب 4 DVD و سایز 30*60 سانتیمتر وجود دارد.
این سری فون عروس و داماد و اسپرت آلبوم ایتالیایی، متناسب با مد روز تولید شده و از جلوه بسیار زیادی برخوردار می باشد. یکی از مهمترین تفاوت های این مجموعه با مجموعه های موجود در بازار به کارگیری عناصر سنتی و طرح هایی با دیوارهای کاهی، دکوراسیون آتلیه و عناصر مشابه می باشد، همچنین استفاده از خطوط فارسی نستعلیق و خطاطی های زیبا نیز به بعضی از این فایل ها جلوه زیادی داده است.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 50000 تومان 



:: برچسب‌ها: فروش ویژه مجموعه فون و بک گراند آتلیه عروس و داماد ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: